ID: 6032
Adviseur banken
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Functieomschrijving
Psst, ja jij, wat leuk dat jij mij gevonden hebt. Ik ben namelijk jouw nieuwe baan! Jij kan werken op de klantenservice van de ABN AMRO als klantadviseur dagelijkse bankzaken midden in het centrum van Breda!
Heb je nog nooit nagedacht over het werken bij een bank? Dan raden wij aan dit gelijk te doen. Werken bij een bank is allang niet meer stijf en formeel. Het is tegenwoordig juist één van de meeste dynamische werkomgevingen van Nederland. Zo is de ABN AMRO altijd bezig met nieuwe ontwikkelingen. Wist je bijvoorbeeld dat:
- De ABN AMRO Tikkie op de markt heeft gebracht?
- De ABN AMRO draadloze headsets gebruikt!
- De ABN AMRO altijd wil meewerken aan een duurzame wereld, door bijvoorbeeld energie bespaar checks aan te bieden en eenzaamheid te bestrijden!
Het is een bedrijf waar alleen de beste medewerkers mogen werken om de klanten van de ABN AMRO te woord te staan. Daarom zal jij officiële certificaten (WFTs) gaan behalen. Er wordt in jou geïnvesteerd door middel van een fulltime (35 uur) opleidingstraject van wel 10 weken. Op die manier wordt jou de beste basis geboden om daadwerkelijk te kunnen doorgroeien.
Maar wat maakt jou nou zo geschikt voor deze baan? Kennis van bankproducten hoeft je nog niet te hebben. Wel moet in interesse hebben in de financiële wereld. Daarnaast ben jij altijd bereid een stapje extra voor een klant te doen, daadwerkelijk mee te denken. Op die manier zorg jij ervoor dat elke klant behandeld wordt zoals jezelf behandeld wil worden. Daarnaast sta jij stevig in je schoenen en ben je een gelijkwaardige gesprekspartner voor Piet, Gayana, Mohammed, Lisa, Jorrick, Linda, Faysal, Shalini en alle overige 6 miljoen klanten. Jij hebt passie voor de klant.
Praktische zaken:
Openingstijden van het klantcontactcentrum zijn 7.00 tot 23.00 waarbij jij 25-30 en 30-35 uur per week kunt werken. Hierbij kun jij een beschikbaarheid van 5 dagen per week van 8,15 tot 9.30 (afhankelijk van uren). Jij kunt ook je WFT Basis, Schade Particulier en Consumptief Krediet behalen 6 maanden na start. Hierdoor zal jou salaris per WFT groeien tot wel €13,80! Tevens kun jij je 2 uur concentreren op een test die jou bij een positieve uitslag gelijk verzekerd van een baan en jouw laat zien waar je komt te werken doormiddel van filmpjes!
Reageer snel en dan kan je al over 3 weken beginnen!
Uiteraard staat deze vacature open voor zowel mannen als vrouwen.
Sollicitatieprocedure
Om te reageren op onze vacatures voer je eenmalig je gegevens in. Hierdoor maak je automatisch een account aan op Mijn Randstad. Vanuit Mijn Randstad reageer je voortaan snel en eenvoudig op vacatures, kun je je gegevens beheren, je sollicitaties of salaris bekijken en nog veel meer.
Psst, ja jij, wat leuk dat jij mij gevonden hebt. Ik ben namelijk jouw nieuwe baan! Jij kan werken op de klantenservice van de ABN AMRO als klantadviseur dagelijkse bankzaken midden in het centrum van Breda!
Heb je nog nooit nagedacht over het werken bij een bank? Dan raden wij aan dit gelijk te doen. Werken bij een bank is allang niet meer stijf en formeel. Het is tegenwoordig juist één van de meeste dynamische werkomgevingen van Nederland. Zo is de ABN AMRO altijd bezig met nieuwe ontwikkelingen. Wist je bijvoorbeeld dat:
- De ABN AMRO Tikkie op de markt heeft gebracht?
- De ABN AMRO draadloze headsets gebruikt!
- De ABN AMRO altijd wil meewerken aan een duurzame wereld, door bijvoorbeeld energie bespaar checks aan te bieden en eenzaamheid te bestrijden!
Het is een bedrijf waar alleen de beste medewerkers mogen werken om de klanten van de ABN AMRO te woord te staan. Daarom zal jij officiële certificaten (WFTs) gaan behalen. Er wordt in jou geïnvesteerd door middel van een fulltime (35 uur) opleidingstraject van wel 10 weken. Op die manier wordt jou de beste basis geboden om daadwerkelijk te kunnen doorgroeien.
Maar wat maakt jou nou zo geschikt voor deze baan? Kennis van bankproducten hoeft je nog niet te hebben. Wel moet in interesse hebben in de financiële wereld. Daarnaast ben jij altijd bereid een stapje extra voor een klant te doen, daadwerkelijk mee te denken. Op die manier zorg jij ervoor dat elke klant behandeld wordt zoals jezelf behandeld wil worden. Daarnaast sta jij stevig in je schoenen en ben je een gelijkwaardige gesprekspartner voor Piet, Gayana, Mohammed, Lisa, Jorrick, Linda, Faysal, Shalini en alle overige 6 miljoen klanten. Jij hebt passie voor de klant.
Praktische zaken:
Openingstijden van het klantcontactcentrum zijn 7.00 tot 23.00 waarbij jij 25-30 en 30-35 uur per week kunt werken. Hierbij kun jij een beschikbaarheid van 5 dagen per week van 8,15 tot 9.30 (afhankelijk van uren). Jij kunt ook je WFT Basis, Schade Particulier en Consumptief Krediet behalen 6 maanden na start. Hierdoor zal jou salaris per WFT groeien tot wel €13,80! Tevens kun jij je 2 uur concentreren op een test die jou bij een positieve uitslag gelijk verzekerd van een baan en jouw laat zien waar je komt te werken doormiddel van filmpjes!
Reageer snel en dan kan je al over 3 weken beginnen!
Uiteraard staat deze vacature open voor zowel mannen als vrouwen.
Sollicitatieprocedure
Om te reageren op onze vacatures voer je eenmalig je gegevens in. Hierdoor maak je automatisch een account aan op Mijn Randstad. Vanuit Mijn Randstad reageer je voortaan snel en eenvoudig op vacatures, kun je je gegevens beheren, je sollicitaties of salaris bekijken en nog veel meer.