ID: 14138
Pony of paard die heerlijk van zijn oude dag mag genieten
€125,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Wij zijn Remmie een NRPS 20 jr en Ike een IJSLANDER ( 2 ruinen ) .
Wij zijn eigenlijk op zoek naar 1 of twee ponys of paardjes, en het mooiste is een ouder beestje die nog van een prachtige oude dag mag genieten.
Op de wei wonen we met nog 30 zachtaardige schapen??? Daar moet je wel erg lief voor zijn.
Overdag staan de paarden buiten, heerlijk in de wei, s avonds in de wintermaanden rond etenstijd gaan ze op stal.
Om +/- 9 u s, avonds krijgen ze ook mits het mag nog wat hooi of iets anders, dit is alleen in de wintermaanden.
Van het weiland mag het hele jaar gebruik gemaakt worden. In de zomer mogen we zelfs 24/7 buiten blijven!
Het binnen en buiten zetten wordt onderling geregeld door middel van een schema dat per week ingevuld wordt, of via een stal App.
De boxen zijn 250 cm x 250 cm, je mag zelf uitmesten en het eten klaar zetten.
In de ochtend worden ze gevoerd zodat ze direct naar buiten kunnen.
Er zijn geen faciliteiten aanwezig.
Dus als je wil gaan rijden, wordt het een bosritje, of je gaat wandelen.
Er zijn drinkersbakjes aanwezig in de box.
Er komen nooit meer dan 4 paarden/ponys in totaal te staan.
We wonen met zijn allen op de Nw. Loosdrechtsedijk.
Geen hengsten. Graag een sociaal paard/ pony
Dus een gezellige kleine groep.
Zie je dit zitten?
Prijs voor een box incl. onbeperkt hooi is € 125,00 per maand.
Meer info stuur een Whatts App, dan bel ik je terug of bel naar 0630186342.
Wij zijn eigenlijk op zoek naar 1 of twee ponys of paardjes, en het mooiste is een ouder beestje die nog van een prachtige oude dag mag genieten.
Op de wei wonen we met nog 30 zachtaardige schapen??? Daar moet je wel erg lief voor zijn.
Overdag staan de paarden buiten, heerlijk in de wei, s avonds in de wintermaanden rond etenstijd gaan ze op stal.
Om +/- 9 u s, avonds krijgen ze ook mits het mag nog wat hooi of iets anders, dit is alleen in de wintermaanden.
Van het weiland mag het hele jaar gebruik gemaakt worden. In de zomer mogen we zelfs 24/7 buiten blijven!
Het binnen en buiten zetten wordt onderling geregeld door middel van een schema dat per week ingevuld wordt, of via een stal App.
De boxen zijn 250 cm x 250 cm, je mag zelf uitmesten en het eten klaar zetten.
In de ochtend worden ze gevoerd zodat ze direct naar buiten kunnen.
Er zijn geen faciliteiten aanwezig.
Dus als je wil gaan rijden, wordt het een bosritje, of je gaat wandelen.
Er zijn drinkersbakjes aanwezig in de box.
Er komen nooit meer dan 4 paarden/ponys in totaal te staan.
We wonen met zijn allen op de Nw. Loosdrechtsedijk.
Geen hengsten. Graag een sociaal paard/ pony
Dus een gezellige kleine groep.
Zie je dit zitten?
Prijs voor een box incl. onbeperkt hooi is € 125,00 per maand.
Meer info stuur een Whatts App, dan bel ik je terug of bel naar 0630186342.