ID: 8048
Yamaha aerox (standaard)
€900,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Hierbij verkoop ik mijn Yamaha aerox (black on black) 2 takt uit 2008. (Op de fotos is die net gepoetst waardoor er nog wat water op zit)
Hij is op 17-04-2015 gekocht bij een scooterszaak (Winkelmolen-geenen) met ongeveer 7xxx km op de telller. Ik ben de 2e eigenaar en de km stand staat nu op 19xxx. De scooter is helemaal standaard en we zit nog een varioring in.
Hij start altijd zowel elektrisch als met de kickstart. En loopt heel erg goed en zuiver. De scooter heeft geen beschadigingen. Hij veert heel erg goed en beschikt over een yss achterveer.
Bij ongeveer 12500 km is er een grote beurt gedaan waarbij alle standaard dingen zijn vervangen zoals v-snaar, variorollen & geleiders, luchtfilter, remblokken, bougie etc. Toen is er ook een gloednieuwe uitlaat op gekomen.
Er is rond de 15xxx km een nieuwe accu in gekomen.
Bij ongeveer 18500 km heeft die ook nog een beurt gehad waarbij alle standaard dingen zijn vervangen zoals v-snaar, variorollen & geleiders, remblokken, luchtfilter etc.
Bij ongeveer 19000 km is er een nieuwe achterband en een nieuwe remschijf voor de achterzijde opgekomen.
Oftewel een hele degelijke nette scooter die zeker niet versleuteld is. Er is nooit iets met de scooter gebeurd en is ook zeker niet mee gevallen.
De scooter gaat niet voor een lage prijs weg omdat het een scooter is die altijd netjes is bijgebouden en nog perfect in orde is.
Voor vragen kunt u mij altijd bereiken op 06-22160603 of een berichtje sturen.
Hij is op 17-04-2015 gekocht bij een scooterszaak (Winkelmolen-geenen) met ongeveer 7xxx km op de telller. Ik ben de 2e eigenaar en de km stand staat nu op 19xxx. De scooter is helemaal standaard en we zit nog een varioring in.
Hij start altijd zowel elektrisch als met de kickstart. En loopt heel erg goed en zuiver. De scooter heeft geen beschadigingen. Hij veert heel erg goed en beschikt over een yss achterveer.
Bij ongeveer 12500 km is er een grote beurt gedaan waarbij alle standaard dingen zijn vervangen zoals v-snaar, variorollen & geleiders, luchtfilter, remblokken, bougie etc. Toen is er ook een gloednieuwe uitlaat op gekomen.
Er is rond de 15xxx km een nieuwe accu in gekomen.
Bij ongeveer 18500 km heeft die ook nog een beurt gehad waarbij alle standaard dingen zijn vervangen zoals v-snaar, variorollen & geleiders, remblokken, luchtfilter etc.
Bij ongeveer 19000 km is er een nieuwe achterband en een nieuwe remschijf voor de achterzijde opgekomen.
Oftewel een hele degelijke nette scooter die zeker niet versleuteld is. Er is nooit iets met de scooter gebeurd en is ook zeker niet mee gevallen.
De scooter gaat niet voor een lage prijs weg omdat het een scooter is die altijd netjes is bijgebouden en nog perfect in orde is.
Voor vragen kunt u mij altijd bereiken op 06-22160603 of een berichtje sturen.