ID: 12439
Talbot Samba 1.4 Cabriolet 1984 Rood
€3.250,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Het wordt weer mooi weer! Tijd om terug in de tijd te gaan. Een echte Vintage Voiture.
Nostalgie, van een liefhebber, voor de liefhebber, een mooie, goed rijdende Talbot Samba Cabrio.
Je ziet ze bijna nooit meer, deze typisch franse cabriolet.
Deze Samba is in uitstekende staat, zowel van binnen als van buiten. De auto heeft APK, staat op 4 nieuwe banden, en rijdt heerlijk. Technisch is de auto prima. De auto is keihard.
Starten, lopen, en gelijk ermee rijden.
Het leuke van de Samba is dat je er makkelijk met 4 personen in past. Echt een heerlijke boulevard cruiser.
DE auto ziet er goed uit. Geen schades, zit mooi in de rode metallic lak. Het dakje is helemaal heel. De 1360cc motor is vlot, en met de 5 versnellingsbak kan je ook uitstekend mee met het verkeer op de snelweg. De Samba doet niet onder voor een modernere cabrio qua prestaties, maar is qua verschijning echt uniek.
In verband met de verbouwing van mijn woning, doe ik met pijn in mijn hart doe ik deze auto weg. Het liefste zou ik hem in handen zien komen van een echte liefhebber die er van gaat genieten.
Neem gerust even contact op voor een bezichtiging
Nostalgie, van een liefhebber, voor de liefhebber, een mooie, goed rijdende Talbot Samba Cabrio.
Je ziet ze bijna nooit meer, deze typisch franse cabriolet.
Deze Samba is in uitstekende staat, zowel van binnen als van buiten. De auto heeft APK, staat op 4 nieuwe banden, en rijdt heerlijk. Technisch is de auto prima. De auto is keihard.
Starten, lopen, en gelijk ermee rijden.
Het leuke van de Samba is dat je er makkelijk met 4 personen in past. Echt een heerlijke boulevard cruiser.
DE auto ziet er goed uit. Geen schades, zit mooi in de rode metallic lak. Het dakje is helemaal heel. De 1360cc motor is vlot, en met de 5 versnellingsbak kan je ook uitstekend mee met het verkeer op de snelweg. De Samba doet niet onder voor een modernere cabrio qua prestaties, maar is qua verschijning echt uniek.
In verband met de verbouwing van mijn woning, doe ik met pijn in mijn hart doe ik deze auto weg. Het liefste zou ik hem in handen zien komen van een echte liefhebber die er van gaat genieten.
Neem gerust even contact op voor een bezichtiging