ID: 50476
Omschrijving
Ik gebruik deze mal eigenlijk nooit, dus daarom verkoop ik hem. Kan ik jou er blij mee maken?
Op de foto\'s staat ook een voorbeeld. Ik heb de binnenkant er niet uitgehaald, maar de mal is compleet, dus je zou de binnenkant er ook uit kunnen snijden.
Af te halen in Heerhugowaard. Opsturen kan ook, dit kost 0,91 euro extra met PostNL en is op eigen risico.
Groetjes Amanda.
Op de foto\'s staat ook een voorbeeld. Ik heb de binnenkant er niet uitgehaald, maar de mal is compleet, dus je zou de binnenkant er ook uit kunnen snijden.
Af te halen in Heerhugowaard. Opsturen kan ook, dit kost 0,91 euro extra met PostNL en is op eigen risico.
Groetjes Amanda.